کاملترین پکیج افزایش قد
تمامی کالا های این سایت دارای مجوز از نهاد های مربوطه می باشند.

welcome to your shop .....

کاملترین پکیج افزایش قد
نویسنده : 5040 تاریخ : 28 / 9 / 1392

سی دی های آموزش افزایش قد توسط مربیان اروپایی
یکی کاملترین پکیج های تصویری درباره افزایش قد
این برنامه آموزشی افزایش قد برای افراد تا سن حدود ٣٠ سالگی می باشد یعنی حتی بعد از بلوغ، البته مسلم است که هر چه سن شما پایین تر باشد افزایش دادن قدتان آسان تر خواهد شد. شما می توانید با توجه به دستور العمل های این فیلم و برنامه ها به تدریج به قد خود بیفزایید. این پکیج افزایش قد در ٤ عدد سی دی با کیفیت و یک عدد کتاب فارسی عرضه می گردد.
اولین قدم برای افزایش قد باور به این کار هست. افرادی که به بلند تر شدن بعد از بلوغ ایمان نداشته باشند هرگز در این امر موفق نخواهند شد. اما داشتن حوصله و پشت کار رمز موفقیت در افزایش قد است.
افزایش قد واقعی
 
با چه روشی قدشما افزایش خواهد یافت؟ 
روش های فراوانی برای این کار وجود دارند که در همه آن ها بر ورزش تاکید دارند یعنی افزایش قد بدون حرکات ورزشی تقریبا غیر ممکن است.
و همچنین داشتن یک برنامه غذایی ایده آل ضروری است. 
ما در این مجموعه سعی کرده ایم که آموزش تمامی حرکات افزایش قد را برایتان محیا سازیم و در ضمن آموزش هایی هم درباره رژیم غذایی و نقش تغذیه در این امر را توضیح دهیم.
داشتن تغذیه سالم برای رشد ،زیاد خوردن نیست بلکه به موقع خوردن غذا و محتوای برنامه غذایی است.
ابتدا در عرض مدتی (بسته به تلاش شما ) بدن شما کشیده خواهد شد در حدود ٢ یا ٣ سانت که این امر به طور قطعی ثابت شده است در این حالت فاصله بین مهره های ستون فقرات شما کمی بیشتر و کشیده تر خواهد شد که گودی کمر شما را از بین می برد که چندان به سن شما بستگی نخواهد داشت. یعنی این اولین قدم برای رشد شماست.
در مرحله دوم اسختوان های بدنتان شروع به رشد می کنند البته به تدریج یعنی اگر عجله کنید مطمعنا شکست خواهید خورد. پس صبور باشد نتایج رشد شما باید حدودا بعد از چند ماه نمایان شود در غیر این صورت باید بدانید که اشکالی در کار است.
شاید رشد ماهانه شما ١ یا نیم سانت باشد که در دراز مدت نتایج قابل قبولی عایدتان خواهد شد.البته سعی کنید در طی روز کمر خود را صاف نگه دارید اما بیش از حد سر پا نیستید.
 
افزایش قد
سایت های خارجی زیادی مشابه این محصول را به فروش می رسانند و ادعا دارند که ١٠٠ درصد تضمینی قدشان چند اینچی افزایش داشته باشد. مانند سایت www.growtaller4idiots.com  که در اینترنت نیز غوغا بر پا کرده اند. اشخاصی نیز در فضای اینترنت که افزایش قد داشته اند اعلام کرده اند که توانستند بعد از سن 23 یا حتی بالاتر تا 10 سانت رشد داشته اند. پس مطمعن باشد که شما هم می توانید فقط کمی زحمت و تلاش می خواهد.
قیمت پکیج همراه با رژیم غذایی : 16,800 تومان که می توانید این پکیج همراه با برنامه غذایی و کتابچه از لینک زیر سفارش دهید.
 خرید جدیدترین و کاملترین پکیج افزایش قد در سال 2010
 
قیمت پکیج بدون تغذیه: 3,700 تومان که می توانید این مجوعه را از لینک زیر سفارش دهید.
 خرید آموزش  حرکات افزایش قد
 
برچسب ها و کلمات کلیدی برای موتور های جستو جو.
X افزایش قد X افزایش قد بعد از بلوغ X راهی برای افزایش قد X افزایش قد با ورزش X حرکات افزایش قد X حرکاتی برای افزایش قد X راه تست شده افزایش قد X خرید سی دی افزایش قد X خرید اینترنتی سی دی های افزایش قد X خرید فیلم آموزش افزایش قد X افزایش دادن قد X راه افزایش قد بعد از بسته شدن صفحات رشد X افزایش قد واقعی X خرید پستی دی وی دی های افزایش قد X خرید پکیج کامل برای افزایش قد X خرید اینترنتی برنامه اموزش افزایش قد X راه های تضمینی افزایش قد X جدید ترین روش افزایش دادن قد X افزایش قد با حرکات ورزشی خاص X افزایش اسان قد X خرید اینترنتی پکیج افزایش قد ارزان X خرید پستی روش های افزایش دادن قد X برنامه غذایی افزایش قد X برنامه تمرین افزایش قد X راه حرفه ای افزایش قد X سفارش مجموعه افزایش قد X سفارش فیلم تصویری اموزش کامل افزایش قد X افزایش قد در منزل X نکات تفزایش قد X افزایش قد برای بالغین X افزایش قد بعد ز18 سالگی X افزایش دادن قد بعد از سن 19 X افزایش قد بعد از سن 20 X افزایش قد بعد از سن 21 X افزایش قد بعد از 22 X افزایش قد بعد از 23 X افزایش قد بعد از 24 X افزایش قد بعد از 25 X افزایش قد بعد از 26 X افزایش قد بعد از 27 X افزایش قد بعد از 28 X افزایش قد بعد از 29 X افزایش قد بعد از 
راه تضمینی افزایش قد/راه آسان افزایش یفتن قد.افزایش قد حتی بعد از بسته شدن صفحات رشد.افزایش قد تا 5 سانت.افزایش دادن قد.افزایش قد تا 10 سانت.راهی برای افزایش دادن قد.درمان کوتاهی قد.نتایج افزایش قد.تحقیقات درباره افزایش قد.بلند تر شدن آسان قد.راه افزایش دادن سریع قد.راه درمان موتاه بودن بدن.روش موثر افزایش قد.افزایش دادن قد به صورت تصویری.فیلم آموزشی افزایش قد.خرید پستی مجموعه افزایش قد.رژیم افزایش قد.غذا های افزایش دهنده قد.تغذیه مناسب برای افزایش قد.تاثیر تغذیه برای رشد قد.رشد دادن قد.بلند کردن قد.غذا های مناسب برای دوره ی افزایش قد.برنامه تمرینی افزایش قد/برنامه غذایی افزایش قد/غذایی برای افزایش قد/افزایش قد بدون نیاز به دراو.افزایش قد بدون مکمل.افزایش قد بعد از سنین رشد.افزایش قد بعد از آغاز دوران بلوغ.افزایش قد بعد از پایان دوران بلوغ.راه افزایش قد نسبی.افزایش قد شدید.افزایش قد بعد از بلوغ زود رس.تاثیر بدنسازی بر رشد قدی.بدنسازی و رشد قد.تاثیر خود ارضایی بر رشد قد منفی است.رشد قد و بدنسازی.افزایش تضمینی قد.افزایش قد
30




:: موضوعات مرتبط: فیلم آموزشی، ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: خرید سی دی افزایش قد, راه های مختلف افزایش قد, افزایش قد بعد از بلوغ, حرکات ورزشی مناسب افزایش دادن قد, رژیم غذایی افزایش قد,


.:: This Template By : ::.




تمام حقوق اين سایت و مطالب آن متعلق به AMAZON SHOP مي باشد.